Cum să îl impresionezi pe Garrett ?

Apple creează o reclamă pentru promovarea funcției Clean Up, funcție care folosește AI pentru ștergerea anumitor elemente dintr-o fotografie.

Dar, în loc să laude direct capabilitățile editorului foto, Apple creează un contrast ironic: tehnologia nu e prezentată printr-un influencer, un fotograf sau un simbol tech-savvy, ci observată de… o pisică dintr-o familie obișnuită.

Atunci când bărbatul face o fotografie soției sale, în care apare și Garrett, pentru ca apoi să îl elimine pe acesta din fotografie, soția nu este impresionată de tehnologie, ci, dimpotrivă, constată: „Mereu am știut că îl urăști pe Garrett.”.

Bondingul puternic dintre ea și motan se reflectă în reacția acestuia, care este și mai neimpresionat, ba chiar dezaprobator.

Privirea impasibilă, aproape amenințătoare, a lui Garrett îl determină pe bărbat să dea Undo pentru a readuce pisica în fotografie.

Chiar și după acest lucru, privirea critică a pisicii rămâne.

Pe scurt, Apple promovează discret o funcție AI avansată, știind că publicul tech-savvy nu e impresionat atât de hype, cât de subtilitate.

În același timp, Apple demonstrează că pot construi instrumente AI, însă, atrage utilizatorului atenția că el este cel responsabil de folosirea acestora.

Reclama este un exemplu excelent de publicitate emoțională cu umor subtil și storytelling inversat care folosește o strategie de diferențiere prin simplitate.

Dar nu doar Apple are un Garret. Și tu ai unul. Fiecare business are un Garret.

Garret nu zâmbește ușor.

Nu dă click pe orice reclamă.

Nu e convins de 10% reducere și nici de „cel mai bun produs de pe piață”.

Garrett este clientul atent la detalii, greu de mulțumit pentru că știe ce cumpără, ia decizii informate, dar, în același timp, vrea să își simplifice deciziile de cumpărare, vrea un produs în care să aibă încredere, care să nu îl oblige să facă research iar și iar în căutarea a ceva mai bun. Garrett își dorește un brand în care să creadă, de la care să cumpere fără să se gândească, care să îi ofere timp pentru a trăi tocmai prin faptul că vine către el cu un produs deja bun, de care are nevoie și de care știe că va mulțumit. Garrett e clientul care rămâne loial pe viață dacă rezonează cu tine.

 

Trăim într-o lume plină de „zgomot”, plină de reclame, AI, funcții „smart”, texte tip copy-paste. Garrett apreciază avansul tehnologic, dar își dorește claritate, diferențiere, respect pentru timpul lui și promisiuni îndeplinite.

Așa că iată 3 întrebări pe care să ți le pui:

Cum comunici ca să atragi clienții care chiar contează?

Ce faci diferit, autentic, memorabil?

Îți cunoști Garrett-ul?

Dacă vrei să îl impresionezi pe Garrett:

Construiește o experiență, nu doar o ofertă.

Fii clar, nu zgomotos.

Creează pentru cei care contează, nu pentru toți.

Garrett te privește. Vrei să clipească? Fii memorabil.

Cum să îl impresionezi pe Garrett ?

Apple creează o reclamă pentru promovarea funcției Clean Up, funcție care folosește AI pentru ștergerea anumitor elemente dintr-o fotografie.

Dar, în loc să laude direct capabilitățile editorului foto, Apple creează un contrast ironic: tehnologia nu e prezentată printr-un influencer, un fotograf sau un simbol tech-savvy, ci observată de… o pisică dintr-o familie obișnuită.

Atunci când bărbatul face o fotografie soției sale, în care apare și Garrett, pentru ca apoi să îl elimine pe acesta din fotografie, soția nu este impresionată de tehnologie, ci, dimpotrivă, constată: „Mereu am știut că îl urăști pe Garrett.”.

Bondingul puternic dintre ea și motan se reflectă în reacția acestuia, care este și mai neimpresionat, ba chiar dezaprobator.

Privirea impasibilă, aproape amenințătoare, a lui Garrett îl determină pe bărbat să dea Undo pentru a readuce pisica în fotografie.

Chiar și după acest lucru, privirea critică a pisicii rămâne.

Pe scurt, Apple promovează discret o funcție AI avansată, știind că publicul tech-savvy nu e impresionat atât de hype, cât de subtilitate.

În același timp, Apple demonstrează că pot construi instrumente AI, însă, atrage utilizatorului atenția că el este cel responsabil de folosirea acestora.

Reclama este un exemplu excelent de publicitate emoțională cu umor subtil și storytelling inversat care folosește o strategie de diferențiere prin simplitate.

Dar nu doar Apple are un Garret. Și tu ai unul. Fiecare business are un Garret.

Garret nu zâmbește ușor.

Nu dă click pe orice reclamă.

Nu e convins de 10% reducere și nici de „cel mai bun produs de pe piață”.

Garrett este clientul atent la detalii, greu de mulțumit pentru că știe ce cumpără, ia decizii informate, dar, în același timp, vrea să își simplifice deciziile de cumpărare, vrea un produs în care să aibă încredere, care să nu îl oblige să facă research iar și iar în căutarea a ceva mai bun. Garrett își dorește un brand în care să creadă, de la care să cumpere fără să se gândească, care să îi ofere timp pentru a trăi tocmai prin faptul că vine către el cu un produs deja bun, de care are nevoie și de care știe că va mulțumit. Garrett e clientul care rămâne loial pe viață dacă rezonează cu tine.

 

Trăim într-o lume plină de „zgomot”, plină de reclame, AI, funcții „smart”, texte tip copy-paste. Garrett apreciază avansul tehnologic, dar își dorește claritate, diferențiere, respect pentru timpul lui și promisiuni îndeplinite.

Așa că iată 3 întrebări pe care să ți le pui:

Cum comunici ca să atragi clienții care chiar contează?

Ce faci diferit, autentic, memorabil?

Îți cunoști Garrett-ul?

Dacă vrei să îl impresionezi pe Garrett:

Construiește o experiență, nu doar o ofertă.

Fii clar, nu zgomotos.

Creează pentru cei care contează, nu pentru toți.

Garrett te privește. Vrei să clipească? Fii memorabil.

Back To Top